Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne, proszony jest o natychmiastowy kontakt ze Sklepem oraz odesłanie towaru pod wskazany przez Sklep adres. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika (kurier) nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest zobowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z pózn. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji,co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych. Reklamacje spowodowane uszkodzeniem towaru przez firmę kurierską będą rozpatrywane w terminie do 30 dni.

Zakupione dywany mogą Państwo zwrócić w przeciągu 30 dni od daty zakupu. 


Pobierz druk reklamacyjny