KRONOPOL PLATINIUM EXCELLENCE Dąb Kameleon D2018 - DOSTĘPNY OD RĘKI

Panele KRONOPOL PLATINIUM Dąb Kameleon D2018

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Więcej widoków

  • Panela KRONOPOL PLATINIUM: Dąb Kameleon
  • Panele KRONOPOL PLATINIUM Dąb Kameleon D2018
Cena: 27,90 zł
Czas realizacji: 24 godziny
Czas realizacji jest to czas od momentu złożenia zamówienia do wysłania towaru z magazynu. Nie obejmuje czasu dostarczenia przesyłki przez kuriera.


Ilość paczek: 0

WYSYŁKA LISTEW GRATIS

Przy zakupie paneli z podkładami i minimum 15 szt.  listew PCV z wykończeniami - TRANSPORT LISTEW GRATIS

 

Forma płatnoścido 800kgpowyżej 800kg
Płatność "z góry" 149 pln wycena indywidualna
Płatność "za pobraniem" 185 pln wycena indywidualna
Odbiór osobisty 45 pln wycena indywidualna
Przy zakupie paneli oferujemy 10% rabatu na dowolne podkłady z naszej oferty

- 10% od podanych cen dla klientów sklepu

PODKŁAD pod panele  3mm (1 op.=5m2)

PODKŁAD pod panele 3mm (1 op.=5m2)

Cena: 2,85 zł
Listwa przypodłogowa SALAG NG56 C4 Dąb Galapagos

Listwa przypodłogowa SALAG NG56 C4 Dąb Galapagos

Cena: 12,99 zł
Listwa wykończeniowa KRONOPOL P18

Listwa wykończeniowa KRONOPOL P18

Cena: 16,90 zł
 

Informacje dodatkowe

SKU:D2018
Linia/Seria:Excellence
Dekor:Dąb Kameleon
Długość:1380mm
Szerokość:193
Grubość:8
M2 w paczce:2,131m2
Struktura:WP (wierna struktura drewna z połyskiem)
AC4
Zobacz legendę

Podłogi z kolekcji Excellence produkowane są w formacie 1380 x 193 w grubości 8 mm.
Jedna paczka paneli zawiera 8 sztuk, co daje w przeliczeniu 2,131m21 m2 powierzchni kryjącej, 60 paczek = 127,843 m2.



Transport i realizacja

Czas realizacji zamówienia podawany jest indywidualnie przy każdym oferowanym produkcie. Większość asortymentu znajduje się w stanach magazynowych sklepu i może być realizowana w terminie 2-3 dni roboczych. Sprzedajęcy zastrzega sobie prawo do opóźnienia wysyłki towaru w wyjętkowych sytuacjach (brak towaru na magazynie, przerwa święteczna). Klient zostaje niezwłocznie poinformowany o braku towaru i ma prawo zrezygnować z zakupu. Część produktów jest sprowadzana od producentów na specjalne zamówienie klienta. Towary sprowadzane na specjalne zamówienie nie podlegaję zwrotom. Do każdego zamówienia realizowanego za pobraniem wymagana jest wpłata zaliczki, ok. 30% wartości zamówienia. Transport wyceniany jest indywidualnie w przypadku zamówień o dużym metrażu (panele o niestandardowej długości) i wadze (ilości przekraczające 1 tonę / 1 miejsce paletowe). W takim przypadku, po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje niezobowiązującą fakturę pro-forma wraz z wyceną transportu.

Reklamacje i zwroty

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne, proszony jest o natychmiastowy kontakt ze Sklepem oraz odesłanie towaru pod wskazany przez Sklep adres. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika (kurier) nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest zobowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z pózn. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji,co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych. Reklamacje spowodowane uszkodzeniem towaru przez firmę kurierską będą rozpatrywane w terminie do 30 dni.

Pobierz druk reklamacyjny