Panele KRONO ORIGINAL Castello Classic Dąb Dworkowy 8731 - dostępny od ręki!

KRONO ORIGINAL Castello Classic Dąb Dworkowy 8731

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Więcej widoków

  •  KRONO ORIGINAL Retro Dąb Dworkowy 8731
  • KRONO ORIGINAL Castello Classic Dąb Dworkowy 8731
Cena: 25,70 zł
Czas realizacji: 24 godziny
Czas realizacji jest to czas od momentu złożenia zamówienia do wysłania towaru z magazynu. Nie obejmuje czasu dostarczenia przesyłki przez kuriera.


Ilość paczek: 0

WYSYŁKA LISTEW GRATIS

Przy zakupie paneli z podkładami i minimum 15 szt.  listew PCV z wykończeniami - TRANSPORT LISTEW GRATIS

 

Forma płatnoścido 800kgpowyżej 800kg
Płatność "z góry" 139 pln wycena indywidualna
Płatność "za pobraniem" 175 pln wycena indywidualna
Odbiór osobisty 45 pln wycena indywidualna
Przy zakupie paneli oferujemy 10% rabatu na dowolne podkłady z naszej oferty

- 10% od podanych cen dla klientów sklepu

Informacje dodatkowe

SKU:8731
Linia/Seria:Castello Classic
Dekor:Dąb Dworkowy
Długość:1285mm
Szerokość:192mm
Grubość:8mm
M2 w paczce:2,2204m2
Klasa:32/AC4
Struktura:RF (struktura starego drewna)
AC4Bezklejowe montowanie
Zobacz legendę

AC4, Klasa 32, 8 mm

Niezapomniany efekt rustykalnej deski.

Znakomite podłogi Catello Classic perfekcyjnie oddają naturalny charakter podłogi. Wraz z niezwykle realistyczną, rustykalną strukturą, którą możesz dosłownie poczuć, podłogi Castello Classic są niemal nie do odróżnienia od podłóg naturalnych. Jednak w przeciwieństwie do drewna, są łatwe w utrzymaniu czystości i konserwacji, pozwalając cieszyć się ich pięknem przez długie lata.

Charakterystyka:

  • 20 lat gwarancji.
  • Odpowiednie do pomieszczeń domowych o wysokim stopniu użytkowania oraz do pomieszczeń użytku publicznego o średnim natężeniu ruchu.
  • Twin Clic – klasyczny system łączenia. 
    Klik na krótkim i długim boku.
  • Odporne na zaplamienia, wilgoć i wgniecenia.
  • Rozmiar 1285 x 192 x 8 mm



Transport i realizacja

Czas realizacji zamówienia podawany jest indywidualnie przy każdym oferowanym produkcie. Większość asortymentu znajduje się w stanach magazynowych sklepu i może być realizowana w terminie 2-3 dni roboczych. Sprzedajęcy zastrzega sobie prawo do opóźnienia wysyłki towaru w wyjętkowych sytuacjach (brak towaru na magazynie, przerwa święteczna). Klient zostaje niezwłocznie poinformowany o braku towaru i ma prawo zrezygnować z zakupu. Część produktów jest sprowadzana od producentów na specjalne zamówienie klienta. Towary sprowadzane na specjalne zamówienie nie podlegaję zwrotom. Do każdego zamówienia realizowanego za pobraniem wymagana jest wpłata zaliczki, ok. 30% wartości zamówienia. Transport wyceniany jest indywidualnie w przypadku zamówień o dużym metrażu (panele o niestandardowej długości) i wadze (ilości przekraczające 1 tonę / 1 miejsce paletowe). W takim przypadku, po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje niezobowiązującą fakturę pro-forma wraz z wyceną transportu.

Reklamacje i zwroty

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne, proszony jest o natychmiastowy kontakt ze Sklepem oraz odesłanie towaru pod wskazany przez Sklep adres. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika (kurier) nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest zobowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z pózn. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji,co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych. Reklamacje spowodowane uszkodzeniem towaru przez firmę kurierską będą rozpatrywane w terminie do 30 dni.

Pobierz druk reklamacyjny