Dywan Highland Cosy Negrita czarny

Dywan Highland Cosy Negrita czarny

Kliknij na obrazek aby obejrzeć pełną wersję

Więcej widoków

Cena: 304,00 zł

* Wymagane pola

Opis produktu

Highlad Cosy Negrita czarny to dywan, który idealnie komponuje się z nowoczesnymi prostymi wnętrzami. Jednocześnie dzięki swej barwie i niepowtarzalnej miękkości pozwala stworzyć świetne miejsce do relaksu dla Ciebie i Twojej rodziny.


Zwrot towaru w ciągu 30 dni!

Informacje dodatkowe

Rodzaj włókna:Shaggy Fryz Cosy
Wysokość runa w mm:30.0
Waga na kg/m2:3.900
Punktów na m2:112 000
Dla alergików:Tak
SKU:MBX-2683

Mogą cię również zainteresować następujące produkty

Dywan My Love labirynt szary

Dywan My Love labirynt szary

Cena od: 0,00 zł
     

Dywan Highland Cosy (z angielskiego Wysokogórski Przytulny) jest dywanem typu shaggy - włochacz. Już sama nazwa sugeruje jego właściwości. Jest to dywan o wysokim, fryzowanym runie, które podnosi się do góry przez co dywan jest zawsze "nastroszony". Na powierzchni tworzy się wyjątkowa struktura o bardzo miękkim i ciekawym dotyku. Idealnie nadaje się na podłogę po której chodzą małe dzieci. Piękne, jednolite kolory dobrane przez najlepszych specjalistów mody sprawiają, iż dywan wygląda rewelacyjnie na każdej podłodze i naprawdę przykuwa uwagę. Dywany te są na naszym rynku od niedawna ale już cieszą się dużą popularnością.

Należy pamiętać o profesjonalnym wykończeniu i wysokiej wytrzymałości, co gwarantuje długie użytkowanie, gdyż dywan odporny jest na działanie słońca i nie traci kolorów a to dlatego, że został wykonany z najwyższej jakości surowców z domieszką substancji uodparniających na promieniowanie UV. Dywan pochodzi z belgijskiej fabryki - jednej z największych na świecie. Projektanci z tej fabryki już od wielu lat wyznaczają trendy na rynku dywanów, co widać również w kolekcji Highland Cosy.

Prezentacja dywanu w pomieszczeniu




Koszty dostawy

Płatność "z góry"20zł
Płatność przy odbiorze30zł

Transport i realizacja

Czas realizacji zamówienia podawany jest indywidualnie przy każdym oferowanym produkcie. Większość asortymentu znajduje się w stanach magazynowych sklepu i może być realizowana w terminie 2-3 dni roboczych. Sprzedajęcy zastrzega sobie prawo do opóźnienia wysyłki towaru w wyjętkowych sytuacjach (brak towaru na magazynie, przerwa święteczna). Klient zostaje niezwłocznie poinformowany o braku towaru i ma prawo zrezygnować z zakupu. Część produktów jest sprowadzana od producentów na specjalne zamówienie klienta. Towary sprowadzane na specjalne zamówienie nie podlegaję zwrotom. Do każdego zamówienia realizowanego za pobraniem wymagana jest wpłata zaliczki, ok. 30% wartości zamówienia. Transport wyceniany jest indywidualnie w przypadku zamówień o dużym metrażu (panele o niestandardowej długości) i wadze (ilości przekraczające 1 tonę / 1 miejsce paletowe). W takim przypadku, po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje niezobowiązującą fakturę pro-forma wraz z wyceną transportu.

Reklamacje i zwroty

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne, proszony jest o natychmiastowy kontakt ze Sklepem oraz odesłanie towaru pod wskazany przez Sklep adres. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika (kurier) nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest zobowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z pózn. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji,co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych. Reklamacje spowodowane uszkodzeniem towaru przez firmę kurierską będą rozpatrywane w terminie do 30 dni.

Pobierz druk reklamacyjny



Color Swatches Magento extension by Galathemes Magento Themes